EĞİTİMCİ/PROGRAM KOORDİNATÖRÜ HAKKINDA | |
Adı-Soyadı | Mustafa Evren BERK |
Unvanı | Dr. Öğr. Üyesi |
Birimi | Radyo Televizyon ve Sinema |
Çalışmakta Olduğu Kurum ve Adresi | Necmettin Erbakan Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesi |
E-Posta Adresi | [email protected] |
EĞİTİM/KURS PROGRAMI HAKKINDA | |
Programın Adı | 3ds Max Mimari Modelleme ve Görselleştirme |
Programın Türü | Sertifika Programı |
Program Başvuru Tarihleri | 8.7.2021 – 23.8.2021 |
Program Başlama/Bitiş Tarihleri | 1.9.2021 |
Program Süresi (Öngörülen Toplam Saat) | 30 saat |
Program İçin Önerilen Gün ve Saatler | Pazartesi, Salı, Perşembe Saatler 20:00-22:30 |
Program İçin Önerilen Mekân ve Donanım | Uzaktan eğitim, |
Önerilen Katılımcı Sayısı | 30 ya da fazla |
Öngörülen Kişi Başı Eğitim Ücreti | 600TL (KDV Dahil). |
Özel Koşullar | Donanım olarak 16 GB Ram olan en az i5 işlemci ya da eş deger AMD işlemci. 3ds Max 2020 yazılımının kurulu olması gerekmektedir. |
EĞİTİM HAKKINDA | |
Şekli | Uzaktan eğitim |
Programın İçeriği | 3ds Max Kullanıcı Arayüzü Tanıtımı – Çalışma Ekranları, Menüler, Ekran Navigasyonu – Temel Nesneler ve Nesne Seçme Araçları – Nesneleri Taşıma, Döndürme ve Ölçeklendirme – Nesneleri Birbiriyle İlişkilendirme – Taşıma, Döndürme ve Ölçeklendirme İçin Snap Komutları – Kopyalama Seçenekleri – Array ve Spacing Tool Araçları – Sık Kullanılan Bazı Değiştiriciler (Modifiers) – Çizgisel Modelleme (Spline Modelling) – Editable Spline Menüsü – Değiştiriciler ile Form Oluşturma – Poligon Modelleme (Polygon Modelling) – Editable Poly Menüsü – Sahne Üzerinde Uygulama – Işıklar ve Kamera Ayarları – Malzemeler (Material Editor) ve Uygulamalar - Render ışık bilgilerinden sonra photoshopta görselleştirme işlenecektir. |
Kimler Katılabilir? | Mimarlar ve ilişkili meslekteki kişiler – Tasarımcılar – Mühendisler– Sektörle ilişikli teknikerler, – Teknik ressamlar, |
Eğitim Sonunda Verilecek Belge | Katılım Belgesi |
EĞİTİM/KURS PROGRAMI TANITIMI | |
Tanıtım Metni | -- |
Program Kazanımları | 3ds Max program arayüzüne hakimiyet sağlamaları, – Temel modelleme bilgisine sahip olmaları ve bu bilgi ile karmaşık olmayan modelleri (bina, mobilya, ürün vd.) üretebilme becerileri kazanmaları, – Kendi sahnelerini kurabilmeleri, bu sahnelerde temel fotoğrafçılık ve kamera, ışık bilgilerini kullanabilmeleri, - Pluginlerden bahsedilecek ve yapacağı işe uygun plugin destek anlatımlarıyla programı amaç odaklı öğreneceklerdir. – V-Ray render ışık sistemine hakimiyet sağlamaları. – Render işlemi sonrasında Photoshop üzerinden görselleştirme yapmayı öğrenceklerdir. |
Ödeme İçin Hesap Bilgileri
Hesap Adı: Necmettin Erbakan Üniversitesi, Döner Sermaye İşletmesi
Banka Adı: Vakıfbank
Banka Şubesi: Nalçacı Şubesi
IBAN Numarası: TR20 0001 5001 5800 7300 6975 98
Kredi Kartı ödemeler için:
Worldcard (Vakıfbank, YapıKredi,) ve Vakıfbank kredi kartlarına 3 taksit diğer banka kartlarına tek çekim yapılacaktır.
NOT: Eğitim yeterli katılımcı olmaması durumunda ertelenebilir yada iptal edilebilir.
Detaylı bilgi ve sorularınız için: Necmettin Erbakan Üniversitesi Rektörlüğü 15 Temmuz Yerleşkesi Yaka Mahallesi, Kasım halife Sokak, No: 11, B Blok Posta Kodu: 42090, Meram / KONYA |