Öğretim Elemanı İlanımızın Değerlendirme Sonuçlarına buradan ulaşabilirsiniz.
Üniversitemizin 08.11.2024 tarihli öğretim elemanı alımı ilanında, değerlendirme sonuçlarına göre başarılı olan adayların, aşağıda belirtilen belgeleri eksiksiz olarak 20.12.2024 Cuma gününe kadar Rektörlük Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
Atanmaya Esas İstenilen Belgeler :
1) Dilekçe (İndirmek için tıklayınız.) [NOT: Sağlık durumu için beyan yeterlidir, sağlık raporuna gerek yoktur.]
2) Lisans mezuniyet belgesi (aslı veya onaylı örneği) (E-Devlet uygulamasından alınan belge atama aşamasında kullanılamamaktadır. Resmi kurum onaylı belge ile başvuru yapılmalıdır.)
3) Askerlik durum belgesi (tecil / terhis / muafiyet belgesi)
4) Adli sicil kaydı belgesi
5) Nüfus cüzdanı/T.C. kimlik kartı fotokopisi
6) 2 adet biyometrik fotoğraf
7) Mal bildirim formu
8) Özgeçmiş
9) Lisans transkriptinin aslı
10) ALES belgesi (ÖSYM doğrulama kodu içermelidir)
11) Yabancı dil belgesi (Doğrulama kodu içermelidir)
12) Yüksek lisans /doktora öğrenci belgesi aslı veya onaylı örneği (İlan şartlarında belirtilmiş ise / E-Devlet uygulamasından alınan belge atama aşamasında kullanılamamaktadır. Resmi kurum onaylı belge ile başvuru yapılmalıdır.)
13) Yüksek lisans /doktora mezuniyet belgesi aslı veya onaylı örneği (İlan şartlarında belirtilmiş ise / E-Devlet uygulamasından alınan belge atama aşamasında kullanılamamaktadır. Resmi kurum onaylı belge ile başvuru yapılmalıdır.)
14) Onaylı hizmet belgesi (Kamu kurumunda çalışan veya çalışmış olanlar için)
15) SGK Hizmet Dökümü (Özel sektörde çalışan veya çalışmış olanlar için)
16) Müracaat edilecek kadronun özel şartında istenilen sertifika ve deneyim belgesinin aslı.
İletişim:
Necmettin Erbakan Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı
Yaka Mah. Kasım Halife Sok. No: 11/1 (A Blok) Pk: 42090 Meram/KONYA