Administrative and Financial Affairs

Görev Dağılım Çizelgesi

Birim Görev Dağılım Çizelgesi

Satınalma Şube Müdürlüğü

1-Oral SAĞKAYA (Bilgisayar İşletmeni)
2-Nur BAYRAKCI (Bilgisayar İşletmeni)
3-Muhammet ŞAHİN (Memur)
4-Ünal YILMAZER (Tekniker)
5- Ardan TORAMAN (Büro Personeli)
6-İsmail TEKİN (İşçi)

Görevleri:

Üniversitemiz Rektörlük ve İdari Birimlerinin (03.5. Hizmet Alımları, 03.7. Menkul Mal, Gayri maddi Hak Alım, Bakım ve Onarım Giderleri ile 03.8. Gayrimenkul Mal Bakım ve Onarım Giderleri, 3.2.Tüketime Yönelik Mal Malzeme Alımları, 6.1 diğer yatırım harcamaları vb.) tertiplerinden, hizmet ve hizmetin gerektirdiği her türlü mal ve malzemenin alınması, Üniversitemiz Rektörlüğü ve Bağlı Tüm birimlerinin Personel taşıma, Temizlik Hizmetleri , taşıt kiralama ve telsiz-telefon -internet iletişim hizmetlerinin alım ihalelerinin hazırlanması, gerçekleştirilmesi ve hizmetin takibinin yapılarak ödeme emri belgelerinin Strateji ve Geliştirme Daire Başkanlığına gönderilerek ödemesinin sağlanması Satın alma Bürosu tarafından yürütülmektedir.

Üniversitemize ivedi yapılması gereken hizmet ile yine ivedi olarak alınması gereken ve her yıl bütçe kanunu ile belirlenen parasal sınır dâhilinde olmak üzere avans ve avans üstü miktarlar için kredi ile mal ve hizmet alımlarının yapılması, Önalım Yönetmeliğinde belirtilen yasal süreler içinde de avans ve kredilerin kapatılmasını bu birimimiz gerçekleştirmektedir.

Ayrıca,  (06- Sermaye Giderleri) dâhilinde olan Makine- Teçhizat ile ilgili alımların 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa göre gerçekleştirilmesi birimimiz tarafından yürütülmektedir.



Donanım Destek Şube Müdürlüğü

  1- Yusuf YILDIZ ( Şube Müdürü V. )
  2- Erdem EREN
  3- Seher KALAFAT
  4- Seyfettin TOKETTİ
  5- Hasan ÜSTÜN


Görevleri:
Üniversitemiz Rektörlük Konutunun Donanım, Su, Elektrik, Doğalgaz, Kira vb. giderlerinin takibini yapmak.
Kredi Yurtlar Kurumu'na ait Üniversitemiz yerleşkesi içerisinde bulunan yurtlarda kullanılan doğalgaz giderlerini takip  etmek.
İdar ve Mali İşler Daire Başkanlığı birim faaliyet raporları ve bütçe çalışmalarını yapmak.
Üniversitemiz aylık iletişim giderlerinin takibini ve ödemelerini yapmak.
- Üniversitemiz aylık elektrik, su, doğalgaz faturalarının takibi ve ödemelerini yapmak.
Turizm Fakültesi bünyesindeki misafirhanenin aylık elektrik,su,doğalgaz faturalarının takibi ve ödemelerini yapmak.
Cimer başvurularının takibini yapıp neticelendirilmesini sağlamak.
- Başkanlığımıza bağlı İdari Personellerinin yolluk ödemelerini yapmak.
-  İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı birim kalite işlemlerini yürütmek.
Başkanlığımız tarafından kiralanmış olan hizmet araçlarının sevk ve idaresini yapmak.
Başkanlığımız tarafından verilmekte olan servis hizmeti güzergahı belirlemek.
Başkanlığımız tarafından verilmekte olan servis hizmeti araçlarını sevk ve idare etmek.
Kurum adına kayıtlı resmi araçların (otobüs- midibüs-minibüsve hususi otomobil)bakım onarım, sigorta ve vize işlemlerini takip etmek.
Üniversitemiz bünyesindeki tüm birimlerin mobilya grubu ve teknik cihazların arızalı yada kusurlu olanları tespit edip müdahaleyi yapmak.
Yeni açılan birimlerimizin tüm donanım işlemlerinin tamamlanmasını baştan sonra takip ederek kullanıma hazır hale getirmek.
Rektörlük A-B blok hizmet binalarının temizlik işlerini takip etmek, denetimini yapmak.


 

Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü

   1-Ahmet YORULMAZ (Şube Müdürü )

   2- Gruplar Amirleri
         Gökhan DURDU
         Süleyman YALÇIN
         - Murat ŞİMŞEK
         Hüseyin ALP
         İbrahim Halil KÖSE

   3-Özel Güvenlik Görevlileri

 

Görevleri:

- Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü'ne bağlı Özel Güvenlik Görevlileri kampüs alanına toplu taşıma veya özel araçları ile gelen öğrencilerin kimlik kontrolünü yapmak, ziyaretçilerin ise kimlik bilgilerini alarak ziyaretçi kartı vermek suretiyle girişlerine izin vermek.
Personel, öğrenci ve diğer üçüncü kişileri verilen yetki dahilinde dedektörle arama yapmak, x-ray cihazından veya benzeri benzeri güvenlik sistemlerinden geçirmek ve suç delillerini göetim altında bulundurmak.
Görev alanı içerisinde işlenecek olan suçları yönetime ve genel kolluk kuvvetlerine iletmek, genel kolluk kuvvetlerinin olay yerine intikaline kadar varsa sanıkları tespit etmek, gözetim altında bulundurmak ve suç delillerini korumak için gerekşi tedbirleri almak.
Öğrenciler, çalışanlar ve ziyaretçiler tarafından mevcut demirbaşlara, araç gereçlere, binalara, tesislere v.b. diğer tüm alanlara zarar verilmesini engellemek.
- Çeşitli görevleri yapan (temizlik, teknik, toptancı, inşaat malzemesi, kargo, nakliyeci, mal teslimi yapan firmalar v.b. ) tüm yüklenicilerin Üniversiteye ait hiçbir şeye zarar vermemelerini, huzur, disiplin ve asayişi bozmamalarını sağlamak, aksine hareket edenleri tespit etmek ve uyarmak, bu hususlarda yönetime bilgi aktarmak.
Binarda içeriden veya dışarıdan kaynaklanabilecek her türlü hırsızlığa karşı dikkatli olmak, şüpheli durumları yönetime ve gerekli durumlarda kolluk kuvvetlerine bildirmek.
Binarda içeriden veya dışarından kaynaklanabilecek hertürlü sabotaja karşı dikkatli ve duyarlı olmak, bu sebeple gerekli denetimleri yapmak, önlemlerini almak ve şüpheli durumları yönetime ve gerekli durumlarda kolluk kuvvetlerine bildirmek.
Kampüs içerisinde ve çevresinde düzenli devriye hizmeti yaparak, maddi ve manevi kayıplara yol açabilecek hadiseleri yetkililere bildirmek.
Kampüs içerisinde asayiş, nizam ve intizamı bozanların nizama uymalarını temin etmek, yabancı şahısları gerekirse yerleşke sınırları dışarısına çıkarmak veya ilgili kolluk kuvvetlerine olay inikal edinceye kadar kadar gözetin altında tutmak.
- Kampüslerin sınır (tel örgü) kontrolünü yapmak ve güvenliğini sağlamak. 




Taşınır Kayıt Kontrol Birimi

   1-  Yusuf YILDIZ ( Şube Müdürü V. )

   2-İsmail KOCAERKEK (Bilgisayar İşletmeni)

   3-Mevlüt ATAK (V.H.K.İ.)

   

Görevleri:
- Başkanlığımızın bütçe tertibi altında satın alınan demirbaşların teslim alınması, ilgili birimlere dağıtılması, yıllık sayımlarının takip edilmesi, hurdaya ayrılması veya kayıtlardan düşülmesi, yıl içerisinde satın alınan demirbaşların liste halinde ve ilgili dokümanlarıyla birlikte Sayıştay’a bildirilmesi işlemlerini yürütmek ayrıca Üniversitemiz birimlerine ait Resmi Mühür ve Soğuk Damgalarının Darphanede yaptırılması işlemlerinin takibi birimimiz işlemlerindendir.
-Ayniyat kayıtları için 28.09.2006 tarihinden itibaren Taşınır Mal Yönetmeliğine göre program kurulmuş olup ayniyat işlemlerini üniversitemizde yönetmelik doğrultusunda yapan birimdir.
Ayrıca;

-Birimlerden gelen donanım taleplerinin toparlanması, gelen talepler doğrultusunda satın alınacak olan donanım sayısını tespit etmek.
-Belirlenecek kriterlere göre birimlere gönderilecek donanım sayılarının tespit etmek.
-İhale sonrasında dağıtımı yapılan donanımların muayene ve kabul işlemlerini takip etmek, muayene ve kabul tutanaklarını toplamak, toplattırmak ve kesin kabul işlemlerini gerçekleştirmek.
-Hurdaya ayrılan, kayıp veya çalınan donanımların demirbaş düşüm işlemlerini gerçekleştirmek.
-Dağıtımı yapılan garanti süreleri devam eden donanımların arızalarını takip etmek.
-Arızaların giderilmemesi durumunda tedarikçi firmalara sorunu ileterek, çözümünü sağlamak.
-Dağıtımı yapılan ve garanti süreleri devam eden donanımların periyodik bakımlarının planlamak, ilgili firmalara yaptırmak ve takip etmek.
-Arızalı donanımların arızaları ile ilgili daha önce iletilen aynı tip arızaların benzerliklerinin belirlemek, tedarikçi firmalar ile birlikte çözüm için araştırılmasını sağlamak.
-Şube ile ilgili olarak gerekli yazışmaları yapmak.
-Garanti süreleri sona ermiş olan donanımların tamir ve bakımlarını yapmak.
-Tamir ve bakımı yapılacak donanımların yedek parçalarının satın almak, tamir ve bakım için gelen ve giden donanımların sevkiyatını yapmak
-Yetkili servislere gönderilen arızalı donanımların takibini yapmak.


 


Sivil Savunma Amirliği

  1-Ahmet YORULMAZ (Şube Müdürü )
Görevleri

- Sivil savunma planlarını mevzuat hükümlerine göre hazırlamak ve bu planları güncellemek
-Üniversitemizin tahliyeye planlamasını koordine etmek.
- Sivil savunma servislerinin kuruluşunu sağlamak ve eğitimlerini yaptırmak.
- Afet, sivil savunma ve acil durum hizmetleri için gerekli olan araç, gereç ve malzemenin tedarik , bakım ve korunmalarının takibini yapmak.
- Afet, sivil savunma, acil durum ve seferberlik hizmetleri için gerekli ödeneği ilgili birimlerle koordine ederek belirlemek ve bütçeye konulmasını sağlamak.
- Afet ve acil durum hallerinde ilk müdahaleyi yaparak koordine etmek ve üst yöneticileri bilgilendirmek.
- Hizmetlerle ilgili mevzuatı incelemek ve bunların gereklerini yerine getirmek.
- Bu Yönetmelikte belirtilen görevlerin yerine getirilmesi amacıyla; Kurumu ile Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü  arasında işbirliği ve koordinasyonu sağlamak.
- 27/11/2007 tarihli ve 2007/12937 sayılı Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik ve Üniversitemiz yangın yönergesi hükümlerinin kurumunda uygulanmasını takip etmek ve yangın önleme tedbirlerini denetlemek.
- Afet, sivil savunma, acil durum ve seferberlikle ilgili düzenlenen tatbikatlarda kurumu adına sekretarya hizmetlerini yapmak, bu konularla ilgili kurumda tatbikatlar
düzenlenmesini ve yürütülmesini sağlamak.
- Olağanüstü hallerde  hazırlıkları ile ilgili iş ve işlemlerini yapmak ve yaptırılmasını sağlamak.
- Kurumun Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezinin sekretarya hizmetini yapmak, İl Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi ile koordinasyonu sağlamak.
- Koruyucu güvenlik hizmetlerinin koordinasyonunu sağlamak.
- İlgili mevzuat uyarınca kurumun üst yöneticisi tarafından verilen görevleri yapmak.

İhale Birimi

1- 
Harun ÇALIŞKAN (Şube Müdürü V.)
2- Veli ÖKSÜZ
3- Durmuş KAYA
4- Selami KILIÇ

Görevleri
 - Üniversitemiz Sağlık Kültür Daire Başlanlığı, Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ve Bap Koordinatörlüğü İhalelerini yürütmek.
 - Hizmet Alımları,Menkul Mal, Gayri maddi Hak Alım, Bakım ve Onarım Giderleri ile Tüketime Yönelik Mal Malzeme Alımları tertiplerinden, hizmet ve hizmetin gerektirdiği her türlü mal ve malzemenin alınması