2021-2022 Öğretim Yılı Kurumlararası Yatay Geçiş Yedek Hakkı Kazanan İlan Listesi
2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Kurumlararası Yatay Geçiş başvurularına ait işlemler aşağıda belirtildiği şekliyle yürütülecektir:
Kayıt Tarihi (Asil): 23.08.2021-24.08.2021
Kayıt için gerekli belgeler: 1-) Onaylı Not Durum Belgesi (e-devlet / e-imza / ıslak imzalı) 2-) Onaylı Öğrenci Belgesi (e-devlet / e-imza / ıslak imzalı) 3-) ÖSYM Yerleşme Belgesi (doğrulama kodlu) 4-) ÖSYM Sonuç Belgesi (doğrulama kodlu) 5-) Disiplin cezası almadığına dair belge (öğrenci belgesi veya not belgesinde belirtilmiş ise başka bir belgeye ihtiyaç yoktur) 6-) Yatay Geçişe Engel Bir Durumun Olmadığına Dair Belge (öğrenci belgesi veya not belgesinde belirtilmiş ise başka bir belgeye ihtiyaç yoktur) 7-) Müfredat durumunu gösteren belge (öğrencinin her dönem için aldığı dersler yarıyıl bazında 30 AKTS’nin altında ise bu belgenin sunulması gerekmektedir) 8-) Hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge (Psikoloji programına başvuru yapan öğrenciler içindir, not durum belgesinde belirtilmiş ise başka bir belgeye ihtiyaç yoktur) 9-) % 10’a girdiğine dair belge (II. öğretimden normal öğretime başvuran öğrenciler için geçerlidir) 10-) Ders İçerikleri 11-) Mevcut üniversite öğrenci kimliği (kayıtlı olduğu üniversiteden teslim alınmışsa) 12-) Harç Dekontu (II. öğretim programlarına başvuran öğrenciler kayıttan sonra bankaya yönlendirilecektir) 13-) Fotoğraf (2 adet)
Kayıt için gelemeyecek öğrencilerin yukarıdaki belgeleri e-posta üzerinden gönderilebilir.Gönderilen belgelerin ".pdf" formatında olması gerekmektedir. Belgelerin aslını yüzyüze eğitim başladığında getirilmesi gerekmektedir. E-Posta ile yollanan tüm belgelerde sorumluluk öğrenciye aittir. E-Posta: [email protected]