Sağlık Bakanlığı 2024 Yılı 2. Dönem İlk Defa ve Yeniden Atama Kurası Sonucunda Üniversitemize yerleşen adayların atama işlemlerinin tamamlanması için aşağıda istenilen belgeleri 24/10/2024 tarihi mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
Adayların açıktan veya yeniden göreve başlaması için Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu uyarınca arşiv araştırmasına tabi tutulması zorunluluğu bulunmaktadır. Belgelerini teslim eden adayların evrak kontrolü ve arşiv araştırmasının olumlu sonuçlanması halinde göreve başlama için tebligat yapılacaktır.
Belgeleri süresi içinde teslim etmeyen aday hakkından vazgeçmiş sayılacaktır.
Bu duyuru tebligat mahiyetinde olup adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
İSTENİLEN BELGELER
1- Atama Dilekçesi (Tıklayınız)
2- Nüfus cüzdanı ve fotokopisi
3- Diploma aslı ve fotokopisi
4- Hizmet Belgesi (Daha önce kamu kurumlarında çalışanlar getirecektir.)
5- Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-Devletten alınacak)
6- Sağlık Beyanı (Tıklayınız)
7- Adres Beyanı (Tıklayınız)
8- Mal Bildirim Beyannamesi (Tıklayınız)
9- 2 adet biyometrik fotoğraf
İletişim Telefonu: 0332 221 06 12
Adres: Yaka Mh. Kasım Halife Sk. No:11/1 A Blok PK: 42090 Meram/ KONYA