Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 2012 yılında kurulmuştur. Bölüm, Halkla İlişkiler ve Tanıtım ve Reklamcılık olmak üzere iki ana bilim dalından oluşmaktadır. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü,
halkla ilişkiler, reklam ve medya alanına nitelikli işgücü sunulması suretiyle kamu ve özel kesime etkili halkla ilişkiler, tanıtım ve reklam yetilerini kazanmış bireylerin yetiştirilmesini hedefler. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünün amacı; halkla ilişkiler, tanıtım, reklam ve medya alanlarında
bilimsel yöntemleri öğrenmiş; bilimsel düşünceye sahip, alanında araştırma ve planlama yapabilen, stratejik yaklaşımla olay ve olgulara bakabilen meslek ve bilim insanlarının yetiştirilmesidir.
Bölüm öğrencileri teorik bilgilerini gerçekleştirdikleri
pek çok uygulama (reklam filmi çekimleri, röportajlar, sosyal medya projeleri, grafik tasarım ürünleri vb.) ile desteklemektedir.