2021 YKS 2. Ek Yerleştirme ile Üniversitemizi Kazanan Öğrencilerin Dikkatine
SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ;
Kayıt işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanabilmesi için lütfen aşağıdaki açıklamaları dikkatlice okuyunuz;
Kayıt işleminizi üç farklı şekilde yapabilirsiniz;
Tüm PTT şubelerinden edinebileceğiniz e-devlet şifresi ile 26 Ekim – 31 Ekim 2021 tarihleri arasında https://www.turkiye.gov.tr/adresinden kaydınızı online yaparak elektronik kayıt belgenizi alabilirsiniz.
E-Devlet üzerinden kayıt yapan ikinci öğretim öğrencilerimizin öğrenim ücretlerini 01 Kasım 2021 tarihine kadar ödemeleri gerekmektedir. Öğrenim ücretinizi öğrenci numaranız ile Vakıfbank Şubeleri, ATM'leri ve Vakıfbank İnternet Bankacılığından kolaylıkla yapabilirsiniz.(Öğrenim ücretini ödemeyen ikinci öğretim öğrencileri öğrencilik haklarından faydalanamayacaktır.)
E-Devlet üzerinden kayıt yaptıramayan öğrencilerimizin 26 Ekim – 01 Kasım 2021 Pazartesi Saat 17.00’ye kadar kayıt hakkı kazandıkları Akademik Birimin öğrenci işlerine aşağıda istenen belgeler ile birlikte şahsen başvurmaları halinde kayıtları yapılacaktır.
Kayıt için Gerekli Belgeler 1-) Lise (ortaöğretim) diplomasının aslı. (2008 ve öncesi yıllarda mezun olanlar için geçerlidir.) Diplomasını kaybeden öğrencilerin mezun oldukları ortaöğretim kurumundan diploma kayıp belgesi almaları gerekmektedir. 2-) İkinci üniversite katkı payı ya da ikinci öğretim öğrencilerinin öğrenim ücretini ödendiğine ilişkin dekont. (Öğrenim ücretinizi öğrenci numaranız ile Vakıfbank Şubeleri, ATM'leri ve Vakıfbank İnternet Bankacılığından kolaylıkla yapabilirsiniz.) Öğrenci Numaranızı ve ödemeniz gereken öğrenim ücreti miktarını öğrenmek için tıklayınız. 3-) Askerlik durum belgesi. (29 yaş ve üzeri öğrenciler için geçerlidir.) 4-)Havacılık Yönetimi Programını kazanan öğrencilerin aşağıdaki özel koşulu sağlamaları gerekmektedir; a-) Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak. b-) Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb.)
E-Devlet üzerinden kayıt yaptıramayan veya Pandemi sebebi ile şahsen kayda gelemeyen öğrenciler 26 Ekim – 01 Kasım 2021 Pazartesi Saat 17.00'ye kadar (öğrenim ücreti / katkı payı ödeme sorumluluğu olanlar ödeme işlemlerini tamamladıktan sonra) dilekçe ve gerekli evraklarını e-posta ile akademik birimin mail adresine göndermeleri halinde gerekli kontroller yapıldıktan sonra kesin kayıt işlemleri yapılacaktır. Akademik Birim İletişim Bilgileri İçin Tıklayınız.
Uzaktan kayıt yapan öğrencilerin mail ekinde gönderdikleri evrakların asıllarını 01 Kasım 2021 tarihine kadar Akademik Birim öğrenci işlerine teslim etmeleri gerekmektedir.